Восточно-Европейский журнал передовых технологий » Архив номеров » Volume 1, issue 7 » Публикация

Поделиться публикацией:
Опубликовать в блог:
Опубликовано 2012-02-25 Опубликовано на SciPeople2012-08-21 10:37:05 ЖурналСхідно-Європейський журнал передових технологій


Precautions 6A's model for evaluating the effectiveness of advertising campaigns project an example of a set of students to universities
Ганна Генадіївна Оборська / Алина Селезнева контактное лицо
Ганна Генадіївна Оборська Precautions 6A's model for evaluating the effectiveness of advertising campaigns project an example of a set of students to universities // Східно-Європейський журнал передових технологій, Vol. 1, Issue 7, 2012, pp. 48-50
Аннотация In the article it is suggested to estimate efficiency of management advertising projects not only after end-point but also on that as far as methods and mechanisms of realization of projects answer the basic laws of project management. It scientific position is confirmed on the example of project of publicity actions for bringing in of university entrants
Ключевые слова публикации:
   

Комментарии

Вам необходимо зайти или зарегистрироваться для комментирования
Этот комментарий был удален
Этот комментарий был удален
Этот комментарий был удален