Восточно-Европейский журнал передовых технологий » Архив номеров » Volume 1, issue 3 » Публикация

Поделиться публикацией:
Опубликовать в блог:
Опубликовано 2012-03-19 Опубликовано на SciPeople2012-08-21 10:37:05 ЖурналСхідно-Європейський журнал передових технологій


Usage of the device of fuzzy sets as the alternative approach to formalization of the task of development of marketing strategy
Наталия Владимировна Шатохина, Азим Аннамурадович Аннамурадов, Дмитрий Алексеевич Палант / Алина Селезнева контактное лицо
Наталия Владимировна Шатохина, Азим Аннамурадович Аннамурадов, Дмитрий Алексеевич Палант Usage of the device of fuzzy sets as the alternative approach to formalization of the task of development of marketing strategy // Східно-Європейський журнал передових технологій, Vol. 1, Issue 3, 2012, pp. 45-48
Аннотация The general setting bicriterial dynamic boolean task of formation of marketing strategy of firm with uncertainty of the initial data is given. The method of the decision of the formulated task is offered.

Комментарии

Вам необходимо зайти или зарегистрироваться для комментирования
Этот комментарий был удален
Этот комментарий был удален
Этот комментарий был удален