Восточно-Европейский журнал передовых технологий » Архив номеров » Volume 4, issue 9 » Публикация

Поделиться публикацией:
Опубликовать в блог:
Опубликовано 2012-05-12 Опубликовано на SciPeople2012-08-21 10:37:07 ЖурналСхідно-Європейський журнал передових технологій


Концептуальная модель мультиагентной системы управления контекстной рекламой
Александр Валерьевич Прохоров, Екатерина Николаевна Владимирская / Алина Селезнева контактное лицо
Александр Валерьевич Прохоров, Екатерина Николаевна Владимирская Концептуальная модель мультиагентной системы управления контекстной рекламой // Східно-Європейський журнал передових технологій, Vol. 4, Issue 9, 2012, pp. 44-52
Аннотация Розглянуто основні особливості керування контекстною рекламою, визначається коло проблем стосовно створення ефективної системи керування рекламними кампаніями агентств та рекламодавців. Виділені питання, потребуючі прийняття рішень для автоматизації маркетингових процесів.  

Комментарии

Вам необходимо зайти или зарегистрироваться для комментирования
Этот комментарий был удален
Этот комментарий был удален
Этот комментарий был удален