Восточно-Европейский журнал передовых технологий » Архив номеров » Volume 5, issue 7 » Публикация

Поделиться публикацией:
Опубликовать в блог:
Опубликовано 2012-05-21 Опубликовано на SciPeople2012-08-21 10:37:08 ЖурналСхідно-Європейський журнал передових технологій


IMPROVEMENT THE WORKS OF FREIGHT FORWARDING SERVICE AT KHARKOV-LISKI STATION
Сергій Валентинович Кравченко, Світлана Миколаївна Продащук / Алина Селезнева контактное лицо
Сергій Валентинович Кравченко, Світлана Миколаївна Продащук IMPROVEMENT THE WORKS OF FREIGHT FORWARDING SERVICE AT KHARKOV-LISKI STATION // Східно-Європейський журнал передових технологій, Vol. 5, Issue 7, 2012, pp. 7-9
Аннотация The analysis of the main lacks of forwarding services was made. The measures for improvement of the station: the introduction of universal quality management (TQM), which significantly help streamline the processes of work organization were proposed.

Комментарии

Вам необходимо зайти или зарегистрироваться для комментирования
Этот комментарий был удален
Этот комментарий был удален
Этот комментарий был удален