Восточно-Европейский журнал передовых технологий » Архив номеров » Volume 1, issue 12 » Публикация

Поделиться публикацией:
Опубликовать в блог:
Опубликовано 2012-07-03 Опубликовано на SciPeople2012-08-21 10:37:09 ЖурналСхідно-Європейський журнал передових технологій


The scientific approach to development and implementation of marketing strategy of the enterprise
Юлія Василівна Молчанова / Алина Селезнева контактное лицо
Юлія Василівна Молчанова The scientific approach to development and implementation of marketing strategy of the enterprise // Східно-Європейський журнал передових технологій, Vol. 1, Issue 12, 2012, pp. 16-18
Аннотация The stages of evolution of the scientific approaches to development and realization of marketing strategy are identified and systematized. The feasibility of value-oriented approach to development and marketing strategy of enterprises is shown

Комментарии

Вам необходимо зайти или зарегистрироваться для комментирования
Этот комментарий был удален
Этот комментарий был удален