Восточно-Европейский журнал передовых технологий » Архив номеров » Volume 5, issue 2 » Публикация

Поделиться публикацией:
Опубликовать в блог:
Опубликовано 2012-05-16 Опубликовано на SciPeople2012-08-21 10:37:07 ЖурналСхідно-Європейський журнал передових технологій


ОПТИМИЗАЦИЯ КОМПОЗИЦИИ РЕКЛАМНОГО ОБРАЩЕНИЯ
Ирина Николаевна Егорова, Галина Александровна Левина / Алина Селезнева контактное лицо
Ирина Николаевна Егорова, Галина Александровна Левина ОПТИМИЗАЦИЯ КОМПОЗИЦИИ РЕКЛАМНОГО ОБРАЩЕНИЯ // Східно-Європейський журнал передових технологій, Vol. 5, Issue 2, 2012, pp. 68-70
Аннотация Дана стаття присвячена розробці алгоритмів побудови модульної сітки рекламного звернення. У ході роботи були розглянуті різні правила композиції і психологія сприйняття. Розроблено програмне забезпечення, призначене для оптимізації процесу створення композиції рекламного звернення.

Комментарии

Вам необходимо зайти или зарегистрироваться для комментирования
Этот комментарий был удален
Этот комментарий был удален
Этот комментарий был удален